reede, 5. september 2008

Tark ei tõtta

Just siis kui olin välja kuulutanud blogipuhkuse, sattusin järjestikku mitmele põnevale asjale.
Sealhulgas ka Freddy imelistele lõngavärvimistele. Nii ilus!
Ja sealt viis tee edasi Liisi juurde. Tea, kas oli süüdi hilisöine aeg (mil olen oluliselt härdam :)), a see bloog läks kohe hirmsasti hinge. Lugesin ta sealsamas otsast-otsani läbi.
Ühest postitusest jäi silma ütlus "tark ei tõtta". Just "tõtta", mitte "torma", sest viimases variandis on mu jaoks pisut liig palju rrrr-e ;).
Novot, ja see "tark ei tõtta" on mu uus mantra, mida suvel pidevalt korrutasin.
Tahaks nüüd lõpuks selle mitmel suunal sihitu tõmblemisega vahet pidada ja keskenduda veidi kitsamalt. Näiteks heegeldamisele. ja siis veel sellisele ebameeldivale, kuid paraku möödapääsmatule asjale kui marketing....

Viimati valminud käevõrud:






Hi there!
As you must've noticed I'm back from blogging-break.
But probably need some acclimatization-time before starting blogging in english as well :)
Above are some of my latest bracelets. You are welcome to check my shop for availability.


4 kommentaari:

  1. Ma tunnen ennast tõeliselt kõrvust tõstetuna, sest sinu tegemised ja blogi on juba mõnda aega mulle eeskujuks olnud :)

    VastaKustuta
  2. Anonüümne12.09.08, 10:58

    che belli !!

    VastaKustuta
  3. See on ka ilus blog
    http://riihivilla.blogspot.com/

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...