laupäev, 15. november 2008

Uus kollektsioon



Etsy's pole olulisim, mida sa müüd, vaid see, kuidas seda teed. Ütles ta :)
Pildid on tähtsad. "Isu tekitamise" seisukohalt isegi olulisemad kui toode.



Muidugi on plussiks kui kutsuva foto taga on ka suurepärane ese.
Aga vastupidi netis müük ei toimi. Tundeta pildid ei mõju, olgu asi ise nii hea kui tahes.
Tean omast käest.
Läinud aastal poodi pandud suured ja uhked sallid jäid pea kõik "lettidele" vedelema.
A õnneks olen ma õppimisvõimeline, kuigi mitte teab mis kiire reageerija :)



Jutu taustaks tutvustan oma "uudistoodet" - imelihtsaid kaelaehteid. Sihukesed naiste lipsud.



Ja tänu sellele uudistootele väljusin just Karnaluksi netipoest. Lõngad ja paelad ja ...
Mõnus!

7 kommentaari:

  1. Pildid on olulised jah:), ma olen isegi vaatama jäänud käsitööajakirju just seetõttu, et pildid on megad, nt Rowan.

    VastaKustuta
  2. Mulle väga meeldivad need naiste lipsud :)

    VastaKustuta
  3. This is lovely in its simplicity!

    VastaKustuta
  4. Vau!!!Kui super lihtsad ja elegantsed!!!

    VastaKustuta
  5. Ei vaidle eelkommenteerijatega mitte- väga elegantne kollektisoon :)

    VastaKustuta
  6. So beautiful...and of course your pictures of them are lovely!

    VastaKustuta
  7. Anonüümne21.02.09, 00:50

    Beautiful as always (I love this bottom photo of you, you look like Angelina Jolie from that angle :) )

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...