kolmapäev, 16. september 2009

Loovala Rotermannis

Eile avati Tallinnas Rotermanni kvartalis Loovala.
Väljavõte ajalehest Pealinn:
"Ühe katuse ja ühise nime alla on koondunud enam kui kakskümmend eri valdkonna kunstnikku, kes teevad oma igapäevatööd külg külje kõrval. Vähe sellest – ka linnarahvas on lahkelt oodatud nende tegemisi uudistama.
Loovala idee autori Kaire Jakobsoni sõnul on tegu omapärase avatud kunstistuudiote korrusega, kus külalised saavad näha maalijate, graafikute, tekstiilikunstnike, kullasseppade töist argipäeva.
«Loovala põhimõte on, et kunstniku kasutatav pind on võimalikult mitmepalgeline, see on ühtaegu töö- ja müügikoht, kursuste korraldamise ja kliendiga kohtumise paik,» selgitas Jakobson."


Lõik Vikerraadios.
Kadi on kokku pannud vahva tutvustava klipi Loovaritest.

Käisime Leinaga kohal.
Ja soovitan soojalt huvilistel sealt läbi astuda, mõnus õhkkond ja tõeliselt avatud kooslus.
Krt, mul poleks midagi selle vastu, et seal kuskil vabalt vabaheegeldada ja avatult suhelda :)

Piltidel on kaelaehe, mis ma Kadi loodud Veevist tegin. Ja eile uhkusega kandsin :)
Sedasama Veevit saab sealtsamast muide meetrikaupa osta. Jube ilus on ja sobib mu arust suurepäraselt nt kodutekstiilide, rõivaste jne kaunistamiseks.





Ahjaa, ärge unustage kolmapäevast kollaazhi :)

8 kommentaari:

  1. Ilusad "pärlikeed"! Sa oled tõesti leidlik!

    VastaKustuta
  2. on jahh, kohutavalt ilus!
    ma olen sellele mõlenud, et on olemas selliseid "kiude", mis ongi juba ise nagu juveelid. Sina tegid selle ära ja lisasid nutikalt oma elemente. Sellise ma endale ostaksin!

    VastaKustuta
  3. Hästi tore ja innovaatiline lahendus kaelaehteks vormistamisel. Kas oled seda masinviltinud? No ja ikka väga ilus ka!

    VastaKustuta
  4. Aitäh teile!

    Olen ise ka rahul. Proovisin alul Veevist teisiti rakendada, põimisin läbi heegeldiste jms, aga siis kadus see lõnga puhas ehe ilu ära...

    Tiina - ei masinviltinud. kasutasin hiljutisest kotiteost jäänud vildijääke, õmblesin käsitsi kokku ja tikkisin helmeid peale. kee otsad on lõimelõngast heegeldet,

    VastaKustuta
  5. Oh kui huvitav!
    Aga pressi ennast ka kampa :), äkki võtavad!

    VastaKustuta
  6. Ma hakkasin mõtlema villapaelast vaipadele ja siis läksin teoteo kodukale, et avastada vaibad :D.
    Ma olen kuskil näinud veebis hirmus jämedast villajullast kootud vaipu ja nood jätsid kustumatu mulje.

    VastaKustuta
  7. Ossa milline kee :D
    Tahaks teha ka päevad läbi kodust eemal sellist mõnusat suhtlemisega seotud tööd :D Mõnus kui tublidele inimestele see võimalus antakse.
    Ma hulluke otsin juba päevi teie kanti pinda, et kursust teha...ega lihtne pole seal päälinnas....

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...